logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره برق شهرستان ابهر تشریح کرد:

کشف ۳ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز

کشف-۳-دستگاه-غیرمجاز-استخراج-رمز-ارز
رئیس اداره برق شهرستان ابهر، گفت: با تلاش همکاران شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان، طی ۶ ماهه نخست سال جاری سه دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در مناطق تحت پوشش برق ابهر کشف و ضبط شده است.

علی حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه برق طی فرآیندی پیچیده به دست مشترکان می‌رسد و یکی از کالاهای ارزشمند و گران‌بها است، گفت: یکی از مسائلی که موجب اخلال در این فرایند می‌شود ورود مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز به شبکه توزیع نیروی برق است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: فعالیت مراکز استخراج رمز ارز به دلیل مصرف بالای انرژی برق، موجب اختلال در برق‌رسانی و تحمیل فشار به شبکه و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

رئیس اداره برق شهرستان ابهر با بیان اینکه به منظور مقابله با این موضوع شرکت اقدامات قابل توجهی را انجام داده، اضافه کرد: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیرمجاز شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری در مناطق تحت پوشش برق ابهر، دو مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز شناسایی و از این مراکز دو دستگاه غیرمجاز کشف و جمع‌آوری‌ شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای اطلاع‌رسانی در خصوص ماینر‌های غیرمجاز از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و نیز با شماره‌گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳